Postřehy ze setkání s paní spisovatelkou

27.04.2014 20:24

Přišli jsme do hudebny. Petra Braunová nám představila knihu "Tramvaj plná strašidel". Zeptali jsme se,co ji inspirovalo k napsání této knihy. Začala nám vyprávět, jak se svou osmiletou dcerou Johanou čekaly na tramvajové zastávce od Vyšehradem. Najednou se zvedla mlha, nebyl vidět Pražský hrad ani Vyšehrad. Začaly se obě bát. Najednou uviděly dvě světla a z tunelu vyjela tramvaj. Ale nebyla to obyčejná tramvaj. Byla plná strašidel.

Beseda se mi moc líbila.          Nikol

 

 

Všechny knihy od Petry Braunové jsou tajemné (např. Ema). Beseda byla nádherná, nezapomenutelná. Mě hodně zaujala "Tramvaj plná strašidel", jak ji opravdu viděli. Strašně moc se mi to líbilo.           Saša

 

 

Petra Braunová byla vtipná, hodná. Dozvěděli jsme se hodně o jejich knížkách.  I když se mi do některých knížek nechtělo, beseda mě hodně nalákala. Četla nám úryvky z knížek a bylo to moc hezké. Knížky paní Braunové a besedu s ní bych doporučovala i těm, co neradi čtou,  protože po besedě budete mít chuť číst všichni.     Barunka

 

Beseda byla moc zajímavá. Kdyby nebylo jejího syny Olivera, tak by se aninestala spisovatelkou. Umí pěkně vyprávět, je hodná a milá. Četla nám z knih, které napsala.       Kristýna

 

Beseda se mi líbila. Čtěte děti - je to výborné. Když je nějaká kniha dobrá, tak ji berte!             Dája

 

Knihy od této spisovatelky se mi líbí. Doporučoval bych přečíst alespoň jednu.                     Zbyňa

 

 

Beseda se mi líbila. Petra Braunová je velká srandistka. Hodně se mi líbila"Tramvaj plná strašidel". Všechny knihy, co jsme od ní četli, byly dost dobré. Doporučuji všem .                        Tom

 

 

Ve čvrtek byla v knihovně beseda s Petrou Braunovou. Paní spisovatelka umí pěkně vyprávět a říkala nám, jak vznikaly její knížky. Když měla například rozepsanou "Tramvaj plástrašidel", tak přemýšlela, kam Pražáka Davida, hrdinu z této knihy, pošle na prázdniny. Na besedě v Uničově dostala nápad - Davida "pošle" do Uničova. A děti z Uničova ji knihu pomohly dopsat.

Beseda se mi moc líbila   Terezka

 

FOTO