Přání

22.12.2014 20:06

Přeji Vám krásné prožití vánočních svátků, pohodu a klid v kruhu nejbližších.

V novém roce zdraví a splnění všech přání...

A jak Vánoce vnímají Vaše děti si můžete přečíst v následujích řádcích. Poznáte si svá zlatíčka?:-)

 

Vánoce

Vánoce pro každého znamenají něco nového...
 
 
- Pro mě Vánoce znamenají klid, pohodu a úsměv na tvářích. Vánoce jsou krásné samy o sobě. Vůně cukroví, svíček a stromečku. Já mám na Vánocích nejraději zasněžené bílé stráně, kapra v kádi a krásnou atmosféru a hlavně dárky.
 
- Pro mě Vánoce znamenaj, že je rodina pohromadě.Na Štěpána se sejdeme všichni spolu -  babičky, dědové, tety, to bych Vám mohla vyprávět. Dárky v tom moc nehrají roli. Důležité je, že jsme zdraví, jsme v pohodě a hlavné té lásky...A teď ještě k těm zvykům:pouštíme lodičky, házíme papučí a pečeme cukroví. Vánoce se mi moc líbí. Přeji krásné Vánoce.
 
- Mám Vánoce ráda. Vánoce jsou pěkné. Dostáváme hezké dárky. Zdobíme stromeček. Pečeme cukroví.
 
- Vánoce jsou moc prima, protože dostanu dárky a můžu ponocovat až do půl jedné. Mamka umí skvělého kapra. Taťka říká:" Když budeš jíst maso, neuvidíš zlaté prasátko".Dodržujeme taky nějaké zvyky, třeba pouštíme lodičky, krájíme jablko a pečeme cukroví.
 
- Pro mě jsou Vánoce chvilka odpočinku. U nás probíhají Vánoce takhle: já a moje sestra pomáháme mamince s pečením toho nejlepšího cukroví, které znám. Ráno na štědrý den zdobíme stromeček, stavíme papírový Betlém, děláme skoro všechny vánoční tradice a u toho si zpíváme nebo pouštíme koledy. Po zdobení stromečku děláme výbornou večeři. Po obědě, který je hodně malý, si pustíme pohádku a odpočineme si. Okolo šesté hodiny večeříme, po večeři dáme na talíř cukroví a sklenici mléka a k tomu zvoneček  (pro Ježíška). Poté se všichni přemístíme do jednoho pokoje a čekáme na zazvonění. Po zazvonění si rozbalíme dárečky a jdeme spát. Abych to shrnula, tak pro mě jsou Vánoce chvilka, kdy se všichni sejdeme dohromady, odpočineme si a dodržujeme tradice Vánoc. Vánoce mám ze všech svátků nejraději!!
 
- Já mám rád Vánoce, protože to jsou nejlepší svátky. Dostáváme dárky,chodíme do lesa a na hřbitova za babičkou. Na večeři jíme řízek, bramborový salát, kapra a polévku čočkovou. Pečeme cukroví. Bruslíme na rybníku, lyžujeme a odhrňujeme sníh. Ze sněhu stavíme iglu a sněhuláky. Veselé Vánoce.
 
- Já mám rád Vánoce, protože se sejde celá rodina. Nikdo nejde do školy nebo do práce, domem voní cukroví. Mamka dělá kapra, já s taťkou a se sestrou strojíme vánoční strom. Venku padá sníh (i když už třetí rok pořádně není:-(. Na Vánoce děláme vánoční zvyky,díváme se na pohádky a jíme cukroví.Před očima nám svítí vánoční strom, v domě je zhaslé, no prostě paráda. Vánoce jsou krásný svátek a proto Vám také přeji krásné Vánoce!
 
-Pro mě Vánoce znamenají pohodu, klid, ale taky hodně práce...Já mám Vánoce ráda hlavně proto, nikdo nikam nespěchá a jsme všichni spolu. Nikdo se s nikým nehádá a jsme na sebe milí. Maminka vždy přichystá kapra a bramborový salát. než ho maminka usmaží, hrajeme si se sestrou v pokojíčku. po večeřinásledují dárky a pak nějaká pohádka. S dárky, které jsme našli pod stromečkem si na druhý den vždy hrajeme. Vánoce miluji ze všeho nejvíce:-)
 
- Pro mě jsou Vánoce klid, odpočinek a čas, který tráví celá rodina spolu. Pečeme cukroví, smažíme kapra, bavíme se, hrajeme hry a jsme šťastní.
 
-Pro mě Vánoce jsou zábava a dívání se na pohádky a hraní na počítači. Vánoce jsou hezké, kupování dárků pro druhé. Já mám rád Vánoce, ale hlavně dárky od Ježíška.
 
-Pro mě je vánoční dopoledne hladovění a čekání na večer. Večer před večeří si jdu zaběhat, protože se nudím a v televizi nic dobrého nedávají. Vánoční stromek vždycky bereme noc před Štědrým dnem a o Vánocích ho zdobíme. Na štědrověčerní večeři máme kapra.
 
- Pro mě jsou Vánoce kouzelné. Kouzelné proto, že jsme spolu, neděláme si nepříjemnosti. Každý má jiné kouzlo. Říká se tomu kouzlo Vánoc, ale moc se mi nelíbí, že musíme zabít kapra. Hlavně mě baví zdobit stromeček, péct perníčky a cukroví a plnit tradice - například rozkrojit jablíčko (škoda, že jsem na jablka alergická)
 
-Vánoce jsou svátky radosti a štěstí. Hodně dárků acukroví atd. Všichni se smějí a nabručený děda. Vánoce jsou rodinná sešlost. Když začnou hrát koledy a já se přidám.Já mám Vánoce moc rád.
 
- Pro mě Vánoce znamenají, že nevím kam skočit - nakupování, přemýšlení a kde co všechno. Nejvíce by se mi líbilo, kdybych měla kouzelného robota, kterému bych dala seznam věcí, které mákoupit a zabalit. Já bych ležela doma a dívala se, jak venkusněží...ale se furt otepluje, takže budeme lyžovat na umělém sněhu, žádný prašan. Já si myslím, že za nějakých dvacet let nebude žádný sníh...
 
- Vánoce jsou krásný svátek. Všichni se sejdeme u babičky. Vždy se na Vánoce moc těším. Kdyby vánoce nebyly, neměli bychom čas na všechny co máme rádi. Vůně svíček, zasněžený kopec a teploučký oheň v krbu. A tak to o Vánocích chodí...
 
- Pro mě Vánce jsou, když jsou všichni spolu, jsou šťastní, dávají si dárky. Všichni staví sněhuláky a iglu (kdyžje sníh). Večer, když je tma, uděláme ohňostroj, zapálíme prskavky a slyšíme zvonek...
 
 
 
KRÁSNÉ VÁNOCE!!!!!