Semetín je nej, nej, nej! Hrát hry, spát ve spacáku, je pocit úžasnej!

04.06.2012 19:33

Děvčata Nikolka Vítková a Bětuška Lukešová popisují své zážitky ze školy v přírodě.

 

Jeli jsme se třídou na školu v přírodě do Semetína. Holky měly červený pokoj, kluci zelený a modrý. Byli tam instruktoři Kuba a Martin. Byli na nás moc hodní! Hráli jsme tam s nimi dobré hry, například: ostrov, mince, poraď si s koněm, přetahovaná a tak dále. Ale nejvíce se mi líbila hra mince. Když jsem tam spala, bylo to takové…jinší než doma! A ráno také! Byly dobré obědy, večeře i snídaně. Prostě to tam bylo fajn a hlavně aktivní!!! Chata se jmenuje Hájenka. Jednomu instruktorovi Kubovi jsme říkali sestři a princezno Kubíno. Bylo to tam trochu jinší než v první třídě, ale taky moc hezké a prima. Měla jsem s sebou plyšáka červeného medvídka Kukyho, se kterým jsem spala a občas si s ním hrála. Myslím, že ve 2. B to tam bylo prostě lepší než v 1. B. Ahoj!

                                                                                         Nikol Vítková

 

Jeli jsme na školu v přírodě. Všichni se moc těšili. Hráli jsme tam různé hry. Hráli jsme na buldoka, schovku za stromy, minci a tak dál. Bylo to super. Jak jsme přijeli, šli jsme do klubovny. Pak jsme se ubytovali. Holky měly růžový pokoj, kluci měli modrý a zelený pokoj. Instruktoři se jmenovali Kuba a Martin. Vůbec se nám nechtělo domů. Potom jsme se vrátili do školy. Tam na nás čekali rodiče. Bylo to fajn. Ze školy v přírodě mám nové krásné zážitky.

                                                                                        Alžběta Lukešová